Ja en fa un mes

Aquesta setmana va fer un mes que l’Ajuntament de l’Olleria té un nou govern, un mes on hem hagut de posar en marxa el projecte que tinc l’honor d’encapçalar. Ha estat un mes ple de faena (i la què ens queda…) i on he d’agraïr la tasca de tot el funcionarat perquè les coses funcionen correctament. He d’agraïr també el suport d’Héctor i de David, ambdós regidors del PSOE, perquè sense ells el canvi no haguera estat possible. Però sobretot vull agraïr a Ruth, Enric, Gloria i Vicent, i a tota la gent de la candidatura i l’Assemblea local de Compromís que em vam permetre encapçalar el projecte de l’esquerra valenciana a l’Olleria. Gràcies per fer possible aquesta nova etapa a l’Olleria.

I dins aquest mes hi ha una cosa que m’agradaria explicar perquè sembla ser que algú es dedica a fer demagògia. Resulta que alguna gent m’ha preguntat, mentre l’oposició es dedica a intoxicar, per què no m’he alliberat a jornada completa i compatibilitze la meua faena amb l’alcaldia. Ja vaig donar explicacions al ple de l’Ajuntament del mes de juny, però no em costa gens tornar-ho a repetir ací.

Els motius en són ben clars i senzills:

1 – El meu lloc de treball com a professor tècnic de Formació Professional a l’IES Veles e Vents té obert de 8 del matí fins a les 10 de la nit i em permet agafar horaris mixtes de matí i vesprada.

2 – Actualment sóc secretari del centre el què em permet tindre una flexibilitat horària bastant gran i això possibilita triar els torns de treball.

3 – La volubilitat del món de la FP i la poca oferta de centres on puc treballar (5 a tot el País Valencià) fa que siga molt important acumular una bona carrera professional ja que mai se sap que pot passar d’ací deu anys.

201504 abril4 – I el sou que guanye actualment com a professor i secretari del meu centre és més alt del que podria guanyar a l’Ajuntament. Imagineu que només entrar em puge el jornal. Què haguren dit? Jo no vull que el veïnat de l’Olleria em pague la meua carrera professional.

Estos quatre motius, que no em sap mal explicar a qui m’ho pregunta (malgrat que formen part de la meua vida personal i professional) són motius més que suficients per prendre la decisió que he pres. Estos, i què a Compromís no som de decisions verticals on l’alcalde mana i els regidors obeixen. és cert que jo encapçalava la llista, però la resta de regidors també formaven part de la candidatura que va presentar Compromís. A ells i elles també les han votat. A més tenen la meua total confiança.

Nosaltres més que competir a veure si el cap ens tria o afavoreix, som més de cooperar. Què hi farem! Som així.

Anuncis
Aquesta entrada s'ha publicat en compromís i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

